15 Ağustos 2012 Çarşamba

''Kuyt Tahrik Etti '' Yalanınızı yiyeyim sizin.


Engin Baytar, yönetim ve teknik kadroya yaptığı savunmada, Fenerbahçeli futbolcunun attığı tekmeler ve küfürler nedeniyle yedikleri golden sonra kendini kaybettiğini söyledi. Albayrak da, “Engin’in, Çakır’dan özür dilemesini sağlamamakla hata ettim” dedi

02:30 | 15 Ağustos 2012
‘KUYT TAHRİK ETTİ’
NEVZAT DİNDAR
Galatasaray ile Fenerbahçe Süper Kupa maçında arasında hakem Cüneyt Çakır’ın gırtlağına sarılan ve kırmızı kart gören Engin Baytar faturayı Kuyt’a çıkardı.

Sarı-kırmızılı yöneticilerle ve teknik kadroya konuyla ilgili savunma yapan Engin, şöyle devam etti:
“Maç içerisinde Kuyt sürekli üzerime oynadı. Attığı kasıtlı tekme ile bunun ilk kıvılcımı parladı. Sonra benim de faulüm oldu bir tane. Ancak dakikalar geçtikçe Kuyt yanıma sürekli olarak gelip ağır küfürler etmeye başladı. Zaten sarı kartım vardı en ufak temasta ikinci kartı görebilirdim. Bunun üzerine o yediğimiz gol de gelince kendimi tamamen kaybettim”.
Galatasaraylı futbolcu, Cüneyt Çakır’ın boğazına sarılmasıyla ilgili olarak da yakın çevresine şu bilgileri verdi:
“Belki de ilk olmuş, bir hakem maçtan önce iki takım taraftarı tarafından tribünlere çağrılmıştı. Daha iki ay önce Türkiye’nin gururu olmuş bir hakemden bahsediyoruz. Maç başlamadan seromoni sırasında aramızda iyi bir diyalog geçti ve kendisini tebrik ettim. Kırmızı kart pozisyonunu gördüğüm an daha önceki tahriklerin dışa vurumu oldu. Zaten ne yaptığımı da ancak maçın tekrarını izlediğimde fark ettim. Bütün arkadaşlarımdan ve Cüneyt hocadan özür diliyorum. Sabaha kadar uyuyamadım. Her türlü cezaya da razıyım. Yaptığımın korkunç bir iş olduğunu ben de biliyorum”.
 

ANTİBUKALEMUNSPOR Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger