31 Ocak 2014 Cuma

Bir Ahlaksız Transfer Haberi Daha ; Böylesi Görülmedi Sakat Bruma Gaziantepspor'a Kiralandı.


Gazaiantepspor'da Bruma transferine şike göndermesi yapıldı

Galatasaray'ın sakat Bruma'yı Gaziantepspor'a kiralanması etik mi değil mi tartışmalarını da beraberinde getirdi.

Galatasaray'ın sakat Bruma'yı Gaziantepspor'a kiralanması etik mi değil mi tartışmalarını da beraberinde getirdi. Bu etik mi sorusuna yanıtlayan Gaziantepspor Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Kızıl, "Türkiye'de şike bile yapıldı. Bunun neresi etik değil. Eğer bu etik değilse etik ne? Biz, Galatasaray zarar görsün istemedik" dedi.
"Avrupa maçlarında Galatasaray gol atınca ben havalara zıplıyorum" diyen Gaziantepspor Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Kızıl, Bruma'nın transferinden ötürü yapılan etik tartışmalarına "gülüyorum" dedi.
Galatasaray'ın yaşadığı sıkıntıya karşılık beklemeden yardımcı olduklarını ifade eden Kızıl, "Galatasaray'ın bir yabancı sınırı sorunu vardı ve bizden de onlara yardım etmek düştü. Başka bir kulüp olsa onlara da yardım ederiz. 'Etik değil' söylemlerini çok komik buluyorum. Bunun neresi etik değil. Galatasaray, Bruma gibi bir yıldızı getirmiş bir sorun yaşıyor. Biz de bu konuya 'evet' dedik. Türkiye'de neler oldu, şike oldu. Bu etik değilse ne etik?"
AVUKATI KARŞI ÇIKMIŞ! 
Bruma'nın Antep'e kiralanma sürecini de anlatan Kızıl sözlerine şöyle devam etti: "Gaziantepspor olarak bir karşılık beklemedik. Bruma'yı alırız ama sizden oyuncu istiyoruz diye talebimiz olmadı. Galatasaray, Bruma'nın sözleşmesini askıya almak istemiş ama oyuncunun avukatı buna karşı çıkınca böyle bir fikir gelişmiş. Bize de böyle bir talep gelince 'evet' dedik. Biz, Galatasaray zarar görsün istemedik."
Kızıl son olarak Bruma'nın sezon sonuna kadar kiralandığını ve iyileşirse son hafta maçlarında oynayabileceğini ifade etti.
 

http://tr.eurosport.com/futbol/super-lig/2013-2014/gazaiantepspor-da-bruma-transferine-sike-gondermesi-yapildi_sto4113552/story.shtml

 

ANTİBUKALEMUNSPOR Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger