31 Ocak 2014 Cuma

Trabzonspor basın sözcüsü Yakup Aslan; Bazı Fenerbahçeli İş adamlarından para alındı.

Yakup Aslan'dan Bomba Açıklamalar

Trabzonspor basın Sözcüsü Yakup Aslan gündemi sarsacak açıklamalar yaptı.



Trabzonspor basın sözcüsü Yakup Aslan,  çarpıcı açıklamalarda bulundu. Aslan, birFenerbahçeli'nin kulüp başkanları İbrahim Hacıosmanoğlu'na para yardımında bulunduğunu söyledi.

İşte Yakup Aslan'ın yaptığı açıklamaların dikkat çeken bölümleri:

"Geliri hiç olmayan bir kulüp 3 yılda 350 Trilyon ödemeliydi. 190 Trilyon civarında nakit para lazımdı. Bu arada biz 4 ayda 80 Trilyon ödedik. Bu tarihi bir paradır Trabzonspor için. Bunun başka bir örneği yok. Türkiye'de hangi kulüp 4 ayda 80 Trilyon para bulup, ödedi?

Başkanı gerçekten tebrik etmek lazım. Çok büyük bir çevresi var. Bu parayı tamamen çevresinden buldu. Nereden buldu? diyorlar. Bu bizi ilgilendirmez. Kendi şahsi ilişkileriyle para buldu. Aralarında Fenerbahçeli iş adamları da var. Hatta bir Fenerbahçeli "Bizi Aziz Yıldırım'dan kurtar da size her türlü desteğe hazırım." demiş başkana.

Trabzon'da 2 Milyon Euro verebilecek adam var mı? Bulacak adam var mı? Yok. Konuşmak kolay. Yaparız, keseriz, asarız güzel de buyrun hodri meydan. Hacıosmanoğlu ve ekibi olmasaydı bu kulüp en fazla 10 gün giderdi. Personel ve futbolcu maaş alamadığı zaman adamın boğazını sıkar. Futbolcuların çoğu serbest kalabilirdi maaş alamadıkları için.

Zokora, 'Ben alacaklarımı almadım. Siz dua edin ben UEFA'ya gitmedim. UEFA'ya gitseydim hem paramı alır hem de serbest kalırdım.' dedi. Bir şey diyemiyorsun ki adamlara. Ufak tefek olay olduğu zaman herkes ayaklanıyor. Biraz sabredecekler. 1 sene sabreden adamlar 10 gün idare edemiyor ben anlayamıyorum." (Cihan Haber Ajansı)
http://www.trabzontv.com/trabzonspor/yakup-aslandan-bomba-aciklamalar-h91369.html

 

ANTİBUKALEMUNSPOR Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger