30 Mayıs 2012 Çarşamba

'F.Bahçe şampiyon olmasın diye pas vermedim'

Şike davasında eski Eskişehirspor Sportif Direktörü Ümit Karan, "Trabzonspor maçında neden Sezer'e pas vermedin?" sorusuna "Belki gönlümden Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istemiyordum" yanıtını verdi.

ntvmsnbc ve Ajanslar
Güncelleme: 13:20 TSİ 30 Mayıs. 2012 Çarşamba
İSTANBUL - Futbolda şike davasının 17. duruşması Çağlayan'daki İstanbul Adliye'sinde görüldü.

Özel yetkili İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nce görülen duruşmaya aralarında Olgun Peker'in bulunduğu 8 tutuklu sanık katıldı.

Aziz Yıldırım, sağlık sorunları nedeniyle duruşmaya katılmadı. Duruşma yarın öğlene kadar yapılacak.

Duruşmaya Eskişehirspor eski futbolcusu Ümit Karan'ın itirafı damga vurdu.

Ümit Karan'ın avukatı Ayhan Sağaroğlu, "Trabzonspor maçında niye önündeki Sezer Öztürk'e pas vermedin?" diye sordu.
Karan bu soruya, "Orada bireysel olarak, kendim ilerlemek istedim. Belki de Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istemedim" dedi.
Bu sözler üzerine şaşıran Mahkeme Başkanı Mehmet Ekinci, "Böyle şeyler yapabiliyorsun o zaman maçlarda, öyle mi?" diye sordu. Karan, "Ben iyi bir Galatasaraylıyım. Gönlümden Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istemem ama şike de yapmam" cevabını verdi.
 

ANTİBUKALEMUNSPOR Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger