19 Temmuz 2012 Perşembe

Burak Yılmaz gs ile Ocak Ayında Anlaşmış.

Gürcan Bilgiç yazmış ;


ŞAKAR'IN SÖZLERİNİN ARKASITrabzonspor yöneticisi Nevzat Şakar, G.Saray'ın Burak'ı alırken, yurt dışı tekliflerinin 'bir organizasyon' eseri olduğunu belirtti.
Yani menajerler dikkatleri başka noktalara çekerek, bu transferi olgunlaştırdılar. Böylece sular bulanmadan, kimsenin de önlem almasına vakit kalmadan Burak gitti.



 Ocak ayında yapılan genel kurul sonrasında konuştuğum bir Anadolu kulübü yöneticisi, "G.Saray, Burak'ı aldı" dedi. Tam 6 ay önce, ikinci yarı yeni başlamışken. Ben de A Haber'de bu duyumu birkaç defa tekrarladım. Hatta, Süper Final'in Trabzon'daki ayağına Burak yetişmeyince, G.Saray da 4-2 kazanınca, Hakan Kulaçoğlu'na hatırlattım. "Eğer Burak sezon sonunda G.Saray'a giderse, ben bu geç kalışı normal karşılamam" dedi. 


Geçen sezonun en enterasan tartışmalarını G.Saray'ın transferlerinde yaşadık. Manisa maçı öncesi Yiğit'ler, Kayseri öncesi Amrabat, Ordu öncesi Culio, Antalya önce Necati...
Ve Burak... Sponsorun sunumu için İstanbul'a geliyor, uçaklar hava muhalefetine takılıyor. Şener Trabzon'a gidiyor, Burak geç gidiyor, oynamıyor.

Nevzat Şakar'ın altını çizdiği noktaya, ben de dikkat çekerim.



http://www.sporyazarlari.com/ffutbol/fenerbahce/gurcan-bilgic/19-07-2012/keser-doner-sap-doner/466546.aspx
 

ANTİBUKALEMUNSPOR Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger