15 Şubat 2012 Çarşamba

Birileri F.Bahçe için düğmeye mi bastı?

http://haber.gazetevatan.com/Haber/111812/1/Gundem 

Paylaş Yorum Yaz Yazdır Favorim Yap 05.03.2007 21:46 
Birileri F.Bahçe için düğmeye mi bastı? 
Cumartesi gecesi başımdan tuhaf bir olay geçti... Türk futbolunun derin dünyasına yakın bir arkadaşımla karşılaştım 
İbrahim Seten - ibrahims@gazetevatan.com 
-------------------------------------------------------------------------------- 
Cumartesi gecesi başımdan tuhaf bir olay geçti... Türk futbolunun derin dünyasına yakın bir arkadaşımla karşılaştım. Bu arkadaşımın yaz aylarında VATAN Spor sayfalarında yer alan ve kamuoyunu bir hayli meşgul eden Şike Dosyasını hazırlamamda da ciddi katkıları olmuştu. O dönem 8 gün boyunca kaleme aldıklarım‚ kanıtlayabileceğim bilgilerdi. Ama arkadaşım yazılanlar dışında inanılması ve kanıtlanması zor bilgiler de aktarmıştı. 


*** 

Onu gördüğümde Beşiktaş-G.Saray derbisi henüz bitmişti. Ben F.Bahçenin artık şampiyonluğa çok yakın olduğunu söyledim. Aldığım yanıt ise beni kibarca aşağılıyordu: Bu işleri öğrenemedin‚ hâlâ saf saf konuşuyorsun. F.Bahçe Sivası yenemeyecek. 1 puan alsa bile şansıyla alacak. 

Bu sefer dalga geçme sırası bana gelmişti: 

Belki ben safım ama sen de sürekli komplo peşindesin. Ne yani‚ futboldaki gerilim had safhadayken F.Bahçenin yenilmesini kim‚ nasıl sağlayacak? 

O‚ konuşmaya devam etti: Maçın hakemi iyi bir hakem. En büyük özelliği sert futbola prim tanıması... Bir deplasman takımı için bulunmaz nimet. Sivas da iyi takım‚ maça çok asılacaklar. Neyini‚ nasılını boşver... Artık düğmeye basıldı. Bunu bilmen yeterli... 

Pazar oldu‚ F.Bahçe Sivasla 2-2 berabere kaldı. Ona SMS attım‚ Yine sen haklı çıktındiye... 

Aldığım yanıt canımı daha çok sıktı: 

BU DAHA BAŞLANGIÇ. 


*** 

O arkadaşım felâket tellalı Nostradamus değil tabii ki... Kulüp yöneticiliği yapmış‚ Futbol Federasyonuna çok yakın‚ 25-30 yıldır futbolun içinde yer almış‚ şike ve teşvik primi konusunda uzman olmuş‚ kimi zaman rakip takıma parayı eliyle teslim etmiş‚ en azından teşvik raconunda dürüstlüğü tartışılmaz biri... 

Düşündüm‚ Alexin 2 topu direkten dönmese bizimki acaba ne diyecekti? 

Geçen sezonu hatırladım sonra... Aynı kişi‚ son 4 haftada F.Bahçenin kazaya uğrayacağını‚ kimlere kaçar para gittiğini ve gideceğini‚ bunun için hangi bankadan kaç para kredi alındığını‚ 4-0lık F.Bahçe-G.Saray derbisinden hemen sonra anlatmıştı bana. 

O zaman da tüm söyledikleri çıktığında Appiah son dakikada Denizlide topu boş kaleye dürtebilse F.Bahçe şampiyon olmayacak mıydı? diye düşünmüştüm. Geçen sezonu‚ önceki sezonları aynı kuşkularla yaşadığım için benim için anlamı çok büyük o cümlenin: 

BU DAHA BAŞLANGIÇ...
 

ANTİBUKALEMUNSPOR Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger