1 Şubat 2012 Çarşamba

Necati Antalyaspor Maçı Öncesi G.Saray'da !!!

Necati Galatasaray'ı açıkladı, imza için geliyor
Transfer çalışmaları sürdüren Galatasaray’ın anlaştığı Medical Park Antalyasporlu futbolcu Necati Ateş, sözleşme imzalamak üzere İstanbul’a geliyor.
12:43 | 01 Şubat 2012

AHMET GEVEN - ANTALYA / DHA
Antalya’da bulunan Necati, NTV Spor’a telefonla yaptığı açıklamada, İstanbul’a gelmek için havalimanına gittiğini belirterek, "İstanbul’a geliyorum. Menajerimle görüştükten sonra bir aksilik olmazsa imza atacağım" dedi.
         Kulüplerin ve menajerinin transfer görüşmesi yaptığını kaydeden Necati, "Transferim çok kısa sürede çabuk bir şekilde ilerledi. Transferde son gün olması nedeniyle zaten çabuk olması gerekiyordu. Bugün itibariyle bana ’bitti’ dediler, ben de menajerimden aldığım haberle şu an İstanbul’a doğru yola çıktım" diye konuştu.

Alacağından vazgeçti

         Necati, transfer için 500 bin dolar alacağından vazgeçtiğinin belirtilmesi üzerine, şunları söyledi:
         "Antalyaspor’un 2.5 yıldır ekmeğini yiyorum. Bana çok şey kattı Antalyaspor. Paranın çok önemli olduğunu düşünmüyorum. Tekrar yuvama döneceğim. Bazen fedakarlıklar yapmak gerekir. Bu da onlardan biriydi. Bazen maddiyatın çok da önemi yok, manevi duygular daha önce geliyor. Tekrar yuvama döneceğim, tekrardan Galatasaray formasını giymek benim için çok önemliydi."
         Necati, "Fatih hocamın beni çok istemesi transferde her şeyin önüne geçti. Ona teşekkür ediyorum. Başarılı olacağıma inanıyorum. Galatasaray kadrosu çok kaliteli. Türkiye’nin en önemli hocası Galatasaray’ın başında. Mutlaka katkı sağlayacağımı düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

Kulüpler anlaşınca oynamak istemedim

Medical Park Antalyaspor'dan Galatasaray'a transfer olan Necati Ateş, "Kulüpler anlaşınca Galatasaray maçında oynamak istemedim. Teknik direktörüm Mehmet Özdilek de bunu gayet normal karşıladı" dedi.

Galatasaray maçı kadrosunda yer almamasıyla ilgili spekülasyonlara da cevap veren golcü futbolcu, bu konuda şöyle konuştu:

"Benim zaten adalemde ağrı vardı. 2 gün sonra da Trabzonspor maçı da vardı, onu da düşünüyordum. Dün saat 16.30 sıralarında kulüpler de transferde anlaşınca ben de gitmek istemedim. Hocamla da konuştum, o da gayet normal karşıladı. Çünkü Galatasaray'a transferim onaylanmıştı."

http://spor.milliyet.com.tr/necati-galatasaray-i-acikladi-imza-icin-geliyor/spor/spordetay/01.02.2012/1496661/default.htm
 

ANTİBUKALEMUNSPOR Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger